Hello,
I've spent a few days trying to load reportviewer in mobile version with asp net mvc but i can't.
I haven`t found any documentation about how to do it and the online demo http://mvc.syncfusion.com/demos/mobile/#/index?control=reportviewer doesn't works and there are no information about how this view is implemented.
Could you help me with a mobile rendering sample in MVC, please?
This is the code i'm using, it works well for desktop version but i am unable to render mobile version,
@model Inforweb.Core.Model.Report
@using Syncfusion.JavaScript;
@using Syncfusion.JavaScript.Models;
@using Syncfusion.EJ.ReportViewer;
@{
ViewBag.Title = Model.Name;
Layout = null;
}
<head>
<meta charset="utf-8" />
<title>@ViewBag.Title</title>
<link rel='nofollow' href="~/Content/ej/web/default-theme/ej.theme.min.css" rel="stylesheet" />
<link rel='nofollow' href="~/Content/ej/web/default-theme/ej.widgets.all.min.css" rel="stylesheet" />
<link rel='nofollow' href="~/Content/ej/web/responsive-css/ej.responsive.css" rel="stylesheet" />
<!--<link rel='nofollow' href="~/Content/syncfusion/default.css" rel="stylesheet" />-->
<!--<link rel='nofollow' href="~/Content/syncfusion/default-responsive.css" rel="stylesheet" />-->
<script src="~/Scripts/ej/jquery-1.10.2.min.js"></script>
<script src="~/Scripts/ej/jquery.easing.1.3.min.js"></script>
<script src="~/Scripts/ej/web/ej.web.all.custom.min.js"></script>
<script src ="/Scripts/ej/mobile/ej.mobile.all.min.js"></script>
</head>
<body style="overflow: hidden; position: static; margin: 0px; padding: 0px; width: 100%; height: 100%">
<div style="width:100%; height:100%; position:absolute;">
@(Html.EJ().ReportViewer("reportsample")
.ProcessingMode(Syncfusion.JavaScript.ReportViewerEnums.ProcessingMode.Remote)
.ReportServiceUrl(VirtualPathUtility.ToAbsolute("~/api/RDLReport"))
.ReportPath("~/Reports/" + Model.File)
.Locale(Culture)
.IsResponsive(true)
)
</div>
@(Html.EJ().ScriptManager())
</body>
Thanks!!!